logo

HERŞEY ANAMUR İÇİN

Melih GENÇOĞULLARI

Melih GENÇOĞULLARI
oktaydemir33@gmail.com

Yollar, tüneller bitmek üzere. Hastane bitti, bitecek. Otogar neredeyse bitti. Gazipaşa Havaalanı kırkbeş dakikalık mesafede. İyi mi? İyi. Yeter mi?Yetmez. Daha yapılacak çok iş var. Devlet yapsın. Yapıyor zaten. Belediye Yapsın. O da yapıyor. Muhtarlar yapsın. Onlarda yapıyor. O halde daha ne?Dahası biz. Evet biz ne yapıyoruz. Anamur’u turizm kenti yapacaksak bizimde birşeyler yapmamız lazım. Şehirde araba park edecek yer yok. Kaldırımlar motorlardan ve işporta tezgahlarından geçilemeyecek halde. Esnaf, bir dokun bin ah işit vaziyetinde. İş yok, müşteri yok. Dışardan gelen yatırımcılar halinden memnun ama yerli esnaf kazanamıyor.
Şehrin merkezindeki orta refüjler çöl misali. Ne ağaç, ne çiçek ne de çim. Hiçbiri yok. Park ve bahçeler müdürlüğü bu işe el atmalı. Yeşillendirme çalışmaları bir an önce başlatılmalı. Sembol bir renk seçilip kaldırım kenar taşları boyanmalı. Bütün belediyeler için gelir kaynağı, bizdeyse yol geçen hanı olan otogara bir düzenleme getirilerek şehirlerarası yolcu otobüslerine zorunlu hale getirilmeli ve ücretli olmalıdır. Nedense bilmiyorum otogarın giriş yönü hala kapalı ve giriş çıkışlar tek taraftan yapılıyor.
Gelelim derneklere, birçoğu sadece tabelada var. Hiçbir etkinlikleri yok. Balık çiftlikleri haberi büyük yankı yaptı ama sadece belediye başkanları ile çevreciler tepki verdi. Bütün sorunları onların üzerine yüklemek ve sadece onlardan çözüm beklemek büyük haksızlık.
Yeri gelmişken söyleyeyim. Balık çiftlikleri kurulmayacak, içiniz rahat olsun. Görüştüğüm kaynaklar denizin dalga seviyesinin ve rüzgarın buna müsait olmadığını bilimsel verilerle bana açıkladılar. Olursa da ölü bir yatırım olacağını söylediler.
Hiç kimsenin şikayet etmeyeceği bir Anamur’u hepimiz istiyorsak, hepimizin üzerine düşen görevlerin olduğunu da unutmayalım. Hizmet sadece beklemekle olmaz, eklemekle olur. Lütfen katkı verelim destek olalım. Değerli Anamur, Duyarlı Anamurlularla olur.
Kalın Sağlıcakla..

#

SENDE YORUM YAZ

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER KÖŞE YAZILARI

  • Yürekten teşekkürler…

    05 Temmuz 2021 YAZARLAR

    Sevgili dostlarım, değerli okuyucularım. Her zaman söylenen ve söylendikçe anlam kazanan bir söz vardır. Her şeyin başı sağlık, sağlıktan önemli hiçbir şey yok… Geçtiğimiz günlerde ikinci kez geçirdiğim ameliyat sonrasında eski sağlığıma kavuşmaya başladım ve sizler için kısa bir süreliğine ara verdiğim gazetemiz Anamur Gündem’i Anamur, Bozyazı ve okuyucularımıza abonelerime yeniden ulaştırmak üzere kolları sıvadım. İlk işim de bu yazıyı yazmak oldu. Çok şükür ki işinde başarılı bir doktor sayesinde başarılı bir ameliyat geçirdim v...
  • Nerede o eski bayramlar?

    11 Mayıs 2021 YAZARLAR

    Tüm Türkiye, olarak, tek dileğimiz, bu Corona virüs denen illetin bitmesi.  Millet olarak artık daha fazla acı yaşamak istemiyoruz. Devletimizden, yetkililerimizden, yöneticilerimizden yapılması gereken ne ise onun yapılmasını istiyoruz ve belirtiyoruz ki biz millet olarak her zaman arkanızdayız. Millet olarak, memleketimizin her bir güzel yeri tazelenmeyi beklemekte. İşte yine onlardan biri Ramazan Bayramı hepimizin beklediği an için son iki gün Sadece Ramazan Bayramı için değil her bayram için böyle bizim ülkemiz. Ba...
  • 12. yılımızdayız… Çünkü o kadar çok ki dostlarımız…

    22 Mart 2021 YAZARLAR

    Değerli Anamur Gündem Gazetesi okuyucuları... Gazetemi çıkarmaya karar verdiğim tarih 16 Mart 2009 idi. Birçok sorunla karşılaşacağımı biliyordum ancak bu işe olan ilgim, tecrübem ve hevesimin önüne hiçbir engelin geçemeyeceğinin de bilincindeydim.  Genç ve dinamik kadromla bu sorunların üstesinden geleceğimden de emindim. Ve tabi ki Anamur’da, Bozyazı’da, Mersin’de birçok dostumuzun olduğunu, kalpten, tüm içten duygularıyla yanımızda olduklarını biliyordum. Bu durum heyecanımızı, tedirginliğimizi, yorgunluklarımızı, tüm sıkıntı...
  • Çetinkaya’nın sırrı, halkla diyalog

    09 Mart 2021 YAZARLAR

    Halkla ilişkiler açısından günümüzde vatandaş memnuniyetinin önemi giderek artıyor. Aslında “vatandaş memnuniyeti” kavramı ticari kuruluşların kullandığı “müşteri memnuniyeti” anlayışının kamu kuruluşlarına uygulanmasıdır. Bu sebeple özellikle Türkiye’de son dönemlerde vatandaş memnuniyetini göz önünde bulunduran valilikler, kaymakamlıklar ve belediye başkanlıkları halkla ile bütünleşme ve halkın isteklerine cevap verebilme kabiliyetlerini arttırmıştır. Vatandaşa hizmet vermek, onların sorunlarına çözüm bulmak gibi bir asli görevi yerine...